Achteraf of gespreid betalen
Gratis thuisbezorgd en retourneren
4 winkels in Nederland
Klanttevredenheidsscore: 4.3 uit 5

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien het product op voorraad is en je hebt de bestelling geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur, dan word je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Wanneer het product niet op voorraad is, dan zie je de levertijden staan bij het product.  

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, dan kunnen wij deze niet meer aanpassen. Mocht jij je bestelling willen annuleren en de bestelling is nog niet verstuurd, dan kunnen wij dit voor je in orde maken. Hiervoor kun je contact opnemen met [email protected].

Wat is de voorraad?
Alle levertijden worden in onze webshop vermeld bij het product. Deze levertijden zijn leidend en vind je in de grote groene balk bij het product.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Je pakket kan worden geleverd door PostNL of door DHL. Door wie specifiek is afhankelijk van de grootte van het pakket. Valt het pakket binnen de afmeting 100x70x58 cm? Dan wordt deze door PostNL of DHL bezorgd. Alle pakketen groter dan deze afmeting worden door PostNL extra@home verstuurd. Je ontvangt op de avond van verzending een verzendbevestiging dat je pakket is verzonden met daarin een track&trace code waarmee je de zending kunt volgen. Woon je in een appartementencomplex? Dan wordt er geleverd tot de 4e verdieping tot de voordeur. Zowel per trap als per lift.

Wat is een 12-uur levering?
Je kunt voor een 12-uur levering kiezen. Dit betekent dat jouw bestelling wordt geleverd op een werkdag vóór 12.00 uur, niet persé de volgende werkdag. De levertijd welke staat genoteerd op de productpagina is leidend. Dit is echter niet mogelijk bij leveringen welke verzorgd worden door PostNL extra@home. De kosten voor een 12-uur levering bedragen €9.95. 

Wat is de levertijd?
Wanneer het product op voorraad is en je plaatst een bestelling voor 16.00 uur, dan word je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product in de webshop. 

 

Betalen

Kan ik achteraf betalen?
Achteraf betalen kan via Afterpay of Klarna. Let op, wanneer producten een levertijd hebben, is het niet mogelijk om voor de optie achteraf betalen te kiezen. Afterpay stuurt twee weken na het plaatsen van de bestelling een factuur met een betaalverzoek. Deze betaalmethode is daarom niet geschikt voor bestellingen met een lange levertijd.

Kan ik betalen met VVV bonnen?
Het is het niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.

Kan ik op factuur betalen?
Het is het niet mogelijk om op factuur te betalen. Mocht je een zakelijke klant zijn, dan kun je een offerte aanvragen via [email protected].

Kan ik een factuur ontvangen welke BTW verlegd is?
Dat is zeker mogelijk en zodra je zakelijk besteld via de webshop kun je meteen het BTW nummer invullen waardoor de BTW verlegd is.

 

Verzending & Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien je een bestelling hebt geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur en het product is op voorraad, dan word je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Mocht het product een levertijd hebben, dan wordt dit altijd vermeld bij het product en zal jouw bestelling binnen het termijn dat genoemd wordt, geleverd worden.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis zowel in Nederland als in België.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je ’s avonds tussen 19.00 uur en 23.00 uur een track & trace code per e-mail zodat je de zending kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaallocatie laten bezorgen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw pakket rechtstreeks bij een afhaallocatie te laten bezorgen. Wanneer je niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan wordt je bestelling wel bij een afhaallocatie bezorgd.

Kan ik mijn bestelling in de showroom afhalen?
Er is geen voorraad aanwezig in onze showrooms en om deze reden is het niet mogelijk om producten af te halen in de showrooms.

 

Ruilen & Retourneren

Kan ik gratis retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. Hiervoor kun je je bestelling aanmelden via de webshop.

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is niet mogelijk om een bestelling te ruilen. Mocht je huidige bestelling niet naar wens zijn, dan kan je deze kosteloos retourneren en het gewenste product via de webshop bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je retour aanmelden via de webshop. Vervolgens kom je in een keuzemenu en hier kun je een retouroptie selecteren. Je kunt kiezen voor een retourlabel en hiermee kun je het pakket zelf naar een PostNL locatie brengen. Je kunt ook kiezen voor een afhaalopdracht en in dat geval wordt het pakket bij je thuis afgeleverd. Een afhaalopdracht is alleen mogelijk op werkdagen zonder exacte tijdsindicatie tussen 9.00 uur en 18.00 uur.

Kan ik mijn bestelling retourneren in één van jullie showrooms?
Nee, je kunt geen producten retourneren in onze showrooms.

Ik heb geen verpakking meer om het product te retourneren, wat moet ik doen?
Indien je geen verpakking meer hebt, dien je zelf voor geschikt verpakkingsmateriaal te zorgen.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Aan deze voorwaarden dient jouw retour te voldoen:
-Het product is minder dan 30 dagen geleden door jou ontvangen.
-Het product is niet gemonteerd, in gebruik genomen, beschadigd of incompleet.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct retourneren van jouw order. We adviseren je om na aankoop van het meubelstuk de originele doos twee maand te bewaren. Deze is immers geschikt om het product schadevrij te vervoeren. Schades tijdens het retourproces worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.

Hoelang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt?
Retouren worden doorgaans binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn verwerkt.

 

Klachten

Ik heb een product met schade ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer je een product hebt ontvangen met schade, dan dien je deze binnen 3 dagen te melden bij onze klantenservice. Wij lossen de klacht graag samen met jou op.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Indien je een klacht hebt, dan kun je deze melden bij onze klantenservice via [email protected]. Wij lossen de klacht graag samen met jou op.

 

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op een product?
- Dimehouse geeft op alle producten een algemene garantie van 2 jaar.
- Op houten framewerken wordt een garantie gegeven van 3 jaar.
- Op metaalonderdelen wordt een garantie gegeven van 5 jaar.

Verdere informatie over garanties kan je vinden op onze garantiepagina



Achteraf of gespreid betalen
Gratis thuisbezorgd en retourneren
4 winkels in Nederland
Klanttevredenheidsscore: 4.3 uit 5