Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Retourneren

 

Bij Dimehouse kun je gratis retourneren binnen 30 dagen. We adviseren de verpakking altijd te bewaren. Dat is makkelijk voor jou én voor ons (en milieubewust). Let op: Wij kunnen geen pakketten afhalen vanuit België. 

 

Let op: In de Coronaperiode is het mogelijk dat afhalingen niet altijd lukken door de drukte bij DHL en PostNL. We adviseren pakketten (met retourlabel die je van ons krijgt) zelf naar een servicepunt te brengen.

 

Retourneren: hier moet je aan voldoen

Je mag natuurlijk gratis retourneren, maar hier zitten wel een aantal voorwaarden aan. Als je retour niet aan onderstaande punten voldoet, dan voldoe je niet aan de retourvoorwaarden van Dimehouse. Wij storten in dat geval niet het volledige aankoopbedrag, maar de dagwaarde retour. Lees deze punten goed door:

  • Schade dient binnen 3 dagen na ontvangst gemeld te worden.
  • Het product is minder dan 30 dagen geleden ontvangen.
  • Het product is niet gemonteerd, gebruikt, beschadigd of incompleet.
  • Je hebt de originele doos nog in bezit en verpakt het te retourneren product hier ook in.
  • Je bent bereidwillig om samen met ons tot een snelle oplossing te komen.

Deze retouren worden niet verwerkt:

  • Producten die door ons niet gemonteerd zijn verstuurd, maar wel gemonteerd retour komen.
  • Producten met een gemonteerde gasveer kunnen niet retour. De gasveer zit na montage vast en kan dus niet meer uit elkaar. Let dus op als je een product ontvangt die over een gasveer beschikt.
  • Producten die retour komen in een vuilniszak of ander knutselwerk. Je bent zelf verantwoordelijk voor de correcte originele verpakking. 
  • Dozen die met Ducttape zijn dichtgeplakt. Ducttape bemoeilijkt het verwerken van de retour en vernielt de doos die wij wegens milieu- en kostenoverwegingen nogmaals willen gebruiken (uiteraard na controle van het product). Wij willen je vragen doorzichtig plakband te gebruiken.

 

Omruilen in geval van schade: we gaan het oplossen!

Wat vervelend dat je een product met schade hebt ontvangen! In geval van schade, bij aankomst, willen wij de producten graag omruilen. Je dient schade binnen 3 dagen na ontvangst door te geven. Het enige wat jij hoeft te doen is een klacht aan te melden op deze pagina. Je ontvangt een link naar een pagina waarop je de klacht kunt aanmelden. We vragen je altijd om foto's (van de schade en van het verzendlabel) mee te sturen, inclusief een toelichting. Vervolgens kunnen wij een passende oplossing of omruiling voor je inplannen. Omruilen kan vaak al de eerstvolgende werkdag!

 

Retourneren: zo werkt het

Wil je retourneren? Dat is jammer! Indien jij nog binnen de 30 dagen na ontvangst zit, dan is dit geen probleem. Je kunt je retour aanmelden via deze link. Download alvast het retourformulier. Deze moet altijd worden bijgevoegd in de doos! Klik hier voor het retourformulier.

Wij bieden je via de retourpagina twee mogelijkheden om het product gratis te retourneren:

  1. We sturen je een retourlabel. Hiermee kun je het pakket kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt. Pakketten kunnen tot een maximale afmeting van 100x70x58 cm zelf retour gebracht worden bij een servicepunt.
  2. Wil je liever dat het pakket bij jou thuis wordt afgehaald? Dat kan! Wel dien jij dan de hele dag aanwezig te zijn op het afhaaladres tot dat het pakket is afgehaald. PostNL of DHL komt namelijk langs zonder exacte tijdsindicatie tussen 9.00 en 18.00 uur, en alleen als het die dag niet te druk is bij deze koeriersbedrijven. Let op: afhalen kan alleen op werkdagen van maandag tot en met vrijdag, en een afhaalopdracht is niet mogelijk in België (neem bij grote producten zoals kasten contact op met [email protected]). 

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

We verwerken je retour altijd zo snel mogelijk, en storten het aankoopbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je pakket terug. Voor een snellere afhandeling (en voor een volledige creditering van het aankoopbedrag) vragen we je om aan bovengenoemde retourvoorwaarden te voldoen.

 

Ik heb betaald met AfterPay, wat nu?

Bij AfterPay crediteren we de factuur nadat we de retour hebben verwerkt. Je ontvangt bericht van AfterPay zodra we dit hebben gedaan. Zoals aangegeven doen we dit binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

 

Ik kom er toch nog niet uit, hoe kan ik jullie bereiken?

Kom je er toch nog niet uit? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar via onderstaande mogelijkheden:

Telefoon: 085-8886474 (maandag t/m vrijdag: 9.00-17.00 uur)
E-mail: 
[email protected]

 

Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd