Achteraf of gespreid betalen
Gratis thuisbezorgd en retourneren
4 winkels in Nederland
Klanttevredenheidsscore: 4.3 uit 5

Hoe retourneer ik mijn bestelling uit de Showroom?

Een bestelling uit de showroom retourneren is altijd gratis. Na ontvangst van het product thuis heb je nog 30 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Hoe sneller het product retour is, hoe eerder wij de creditering in orde kunnen maken. De aankopen kunnen niet in de Showroom worden geretourneerd. 

Belangrijk, je kan alleen retourzendingen en schademeldingen van de webshop indienen via de retourpagina. Heb je een bestelling in de showroom geplaatst en wil je een service vraag stellen of schade melden? Stuur een mail naar [email protected]


Het retourneren van producten

Wat jammer dat je jouw product wil retourneren. Wij bieden twee mogelijkheden om het product gratis te retourneren:  

Wil je een retourlabel ontvangen? Dan kan je het pakket kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt. Dit is in een paar simpele stappen te doen: 

  1. Bepaal de afmetingen van het pakket, pakketten kunnen tot een maximale afmeting van 100x70x58 cm zelf retour gebracht worden bij een servicepunt. 
  2. Meld vervolgens de retour aan via de chat of per mail. Belangrijk is om hier je ordernummer, je e-mailadres en de reden van retour te vermelden. Er wordt dan een retourlabel voor je aangevraagd.

Wil je liever dat het pakket bij jou thuis wordt afgehaald? Dat kan! Wel dien jij dan de hele dag aanwezig te zijn op het afhaaladres tot dat het pakket is afgehaald. PostNL of DHL komt namelijk langs zonder exacte tijdsindicatie tussen 9.00 en 18.00 uur.

Let op: Woon je in België? Dan kunnen we je pakket helaas niet af laten halen. Neem contact met ons op om een retourlabel aan te vragen. De producten kun je daarmee zelf naar een servicepunt brengen. Gaat het om grotere producten, zoals eettafels, kasten of dressoirs? Neem dan contact op met onze klantenservice via de chat of e-mail, zodat wij de afhaalopdracht voor jou in kunnen plannen. 


Belangrijk! 

Een te retourneren product dient altijd zo goed mogelijk verpakt te worden. Het liefst in de originele doos! Wij kunnen geen dozen opsturen. Daarnaast is het belangrijk om het retourformulier bij de doos in te doen. Geef altijd aan hoeveel en welke producten jij wilt retourneren uit jouw bestelling!

Stuur je een product retour met schade? Noteer dan "Defect" met je ordernummer op het label. Op deze manier kunnen wij de retour het snelst verwerken!


Uitzonderingen

In principe mag alles retour in alle redelijkheid. Wij kunnen in de onderstaande voorbeelden het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

- Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn *
- Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *
- Bureaustoelen en barkrukken met een gasveer kunnen niet gemonteerd worden en vervolgens worden geretourneerd. **
- Wij kunnen geen dozen opsturen. Jij dient de originele doos te gebruiken.

*Indien je het product of het materiaal wil controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je het product of het materiaal kunt controleren. Haal het product niet volledig uit de verpakking, aangezien het voor ons onmogelijk wordt om te beoordelen of het product reeds is gebruikt. Wij adviseren de doos 14 dagen in bezit te houden, het product dient in de originele doos retour gezonden worden.

** Heb je een bureaustoel of barkruk gekocht met een gasveer? Deze kun je na montage niet meer demonteren. Mocht je twijfelen aan het product dan verzoeken wij je om de gasveer niet te monteren! Indien je bureaustoel en barkruk gemonteerd in gebruik neemt is het niet meer mogelijk je producten te retourneren.

Achteraf of gespreid betalen
Gratis thuisbezorgd en retourneren
4 winkels in Nederland
Klanttevredenheidsscore: 4.3 uit 5