Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Wat vervelend dat jouw artikel schade bevat. Onze excuses hiervoor!
Om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen, willen wij je vragen een e-mail met foto's of een video van de schade te sturen naar: [email protected] of via de chat. Stuur in je bericht de volgende gegevens mee:
Daarna gaan wij direct aan de slag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Op onze website verkopen wij naast onze eigen producten, ook een aantal producten van een externe leverancier. Wanneer het product beschadigd is aangekomen, zullen wij hiervoor altijd de externe leverancier moeten inschakelen. De externe leverancier bepaalt vervolgens hoe de klacht wordt opgelost. In het geval van een beschadigde bank, kan de leverancier er voor kiezen om de servicedienst in te schakelen. Indien dit het geval is, staat dit verder los van Dimehouse. De klacht zal worden besproken tussen klant en servicedienst. Dimehouse fungeert enkel als boodschapper.
Kom je er toch nog niet helemaal uit? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Snel hulp nodig?
Chat live met ons via de knop rechtsonder op de pagina. Je hebt binnen enkele seconden contact met één van onze klantenservicemedewerkers.
Wil je liever telefonisch contact? Bel ons via: 085-8886474