Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Wat vervelend dat jouw artikel schade bevat. Onze excuses hiervoor!

Om je zo goed en zo snel mogelijk te helpen, willen wij je vragen een e-mail met foto's of een video van de schade te sturen naar: [email protected] of via de chat. Stuur in je bericht de volgende gegevens mee: 

  1. Het ordenummer van jouw bestelling
  2. Een omschrijving van het probleem
  3. Foto’s/video van de schade van het product.

Daarna gaan wij direct aan de slag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!


Externe leverancier

Op onze website verkopen wij naast onze eigen producten, ook een aantal producten van een externe leverancier. Wanneer het product beschadigd is aangekomen, zullen wij hiervoor altijd de externe leverancier moeten inschakelen. De externe leverancier bepaalt vervolgens hoe de klacht wordt opgelost. In het geval van een beschadigde bank, kan de leverancier er voor kiezen om de servicedienst in te schakelen. Indien dit het geval is, staat dit verder los van Dimehouse. De klacht zal worden besproken tussen klant en servicedienst. Dimehouse fungeert enkel als boodschapper.
 

HULP NODIG? WIJ HELPEN JE GRAAG!

Kom je er toch nog niet helemaal uit? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Snel hulp nodig? 
Chat live met ons via de knop rechtsonder op de pagina. Je hebt binnen enkele seconden contact met één van onze klantenservicemedewerkers.

Wil je liever telefonisch contact? Bel ons via: 085-8886474 

 

Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd