Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Wij bieden je twee mogelijkheden om het product gratis te retourneren:
Je mag natuurlijk gratis retourneren, maar hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Onderstaande punten zijn op basis van de wet koop op afstand opgesteld en vormen ook het retourbeleid van Dimehouse. Voldoet de door jou geretourneerde order niet aan deze voorwaarden, dan storten wij in dat geval niet het volledige aankoopbedrag, maar de dagwaarde retour.
Ook geven we je graag wat tips mee hoe je een retour op een veilige en goede manier kunt versturen. Lees daarom onderstaande punten goed door, alvorens een retour aan te melden.
Aan deze voorwaarden dient jouw retour te voldoen:
Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct retourneren van jouw order. We adviseren je om na aankoop van het meubelstuk de originele doos twee maand te bewaren. Deze is immers geschikt om het product schadevrij te vervoeren. Schades tijdens het retourproces worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Deze retouren worden niet / niet volledig verwerkt:
Advies voor het terugsturen van producten:
In geval van schade bij aankomst willen wij het product graag omruilen. Je dient schade binnen 3 dagen na ontvangst door te geven. Het enige wat jij hoeft te doen is een klacht aan te melden op deze pagina. Je ontvangt een link naar een pagina waarop je de klacht kunt aanmelden. We vragen je altijd om foto's (van de schade en van het verzendlabel) mee te sturen, inclusief een toelichting. Vervolgens kunnen wij een passende oplossing of omruiling voor je inplannen. Omruilen kan vaak al de eerstvolgende werkdag!
Bij Riverty of Klarna crediteren we de factuur nadat we de retour hebben verwerkt. Je ontvangt bericht van Riverty / Klarna zodra we dit hebben gedaan. Zoals aangegeven doen we dit binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.
Kom je er toch nog niet helemaal uit? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Snel hulp nodig?
Chat live met ons via de knop rechtsonder op de pagina. Je hebt binnen enkele seconden contact met één van onze klantenservicemedewerkers.
Of stuur een e-mail naar: [email protected]
Wil je liever telefonisch contact? Bel ons via: 085-8886474