Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd

Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

Staat het product niet meer op voorraad, maar is deze nog wel zichtbaar op onze webshop? Dan komt het product weer terug! Helaas hebben wij soms te maken met langere levertijden. Indien de vracht het land bereikt heeft, kunnen wij een levertijd hanteren en wordt deze levertijd zichtbaar op de productpagina!

Indien een product niet meer in onze webshop staat, dan komt het product ook niet meer terug. Heb jij vragen over een gemist product? Dan kan je altijd contact met ons opnemen.


Bestelling wijzigen

Heb jij nog iets in bestelling staan bij Dimehouse, maar duurt het toch te lang en heb je ondertussen iets anders leuks gezien? Dan kunnen we dit natuurlijk in orde maken. De gemakkelijkste weg is om jouw huidige order te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop. Het aankoopbedrag van jouw originele bestelling kunnen we terugstorten op jouw rekening of omzetten in een kortingscode. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice per mail of start een chat door de knop rechts onder op de pagina. We kijken graag met je mee wat er mogelijk is! 


Hulp nodig? Wij helpen je graag!

Kom je er toch nog niet helemaal uit? Aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Snel hulp nodig? 
Chat live met ons via de knop rechtsonder op de pagina. Je hebt binnen enkele seconden contact met één van onze klantenservicemedewerkers.

Of stuur een e-mail naar: [email protected]

Wil je liever telefonisch contact? Bel ons via: 085-8886474 

Laagste prijs garantie
Gratis thuisbezorgd in NL & BE
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd