Bestellingen die je bij ons plaatst worden zo snel mogelijk bij je bezorgd. De verwachte levertijden vind je op iedere productpagina, net onder de Winkelwagen button.
Ons geautomatiseerde systeem stuurt een Track&Trace code naar je email op de dag van verzending. Meestal ontvang je deze mail rond 20.00 uur in de avond. Je kunt vanaf dan je bestelling zelf volgen.
De meeste bestellingen binnen Nederland en België worden bezorgd door PostNL, maar (vaak afhankelijk van het formaat van het pakket), is het ook mogelijk dat je pakket door DHL wordt afgeleverd.
Heb je een groot product besteld, zoals een eettafel of kast? Dan kan het zijn dat je bestelling geleverd wordt door een koerier van PostNL
[email protected] Dit is een speciale service die wij via PostNL aanbieden, waarmee je nét dat stukje extra service ontvangt. Vanuit PostNL ontvang je hiervoor een bezorgkalender op je email. Je kunt dan zelf aangeven wanneer je het product wenst te ontvangen.
Heb je een bestelling geplaatst waarbij een deel van de producten wel, en een deel niet op voorraad is? Dan wachten we tot je bestelling compleet op voorraad is. Wil je dit niet? Stuur dan even een mail naar
[email protected] met de vraag of we het deel dat op voorraad is alvast willen versturen. Stuur dan wel je ordernummer mee.